.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان رازی قائمشهر لازم است
رئیس بیمارستان رازی قائم‌شهر گفت:بیمارستان آموزشی وفوق تخصصی ۲۷۳ تختخوابی رازی تا سه ماه دیگر افتتاح و راه اندازی می شود و برای تکمیل آن ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

 به گزارش شمال نیوز، ضیا الدین اولادی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح ساخت بیمارستان فوق تخصصی رازی در سال ۱۳۸۵ با سفر ریاست جمهوری وقت به قائم‌شهر مطرح شد و در سال ۱۳۸۸ کلنگ زنی انجام و قرار بود یکی دو ساله ساخته شود اما پس از آن پیگیری‌های لازم صورت نگرفت.

وی افزود: در سال گذشته با گذشت ۱۱ سال پیشرفت کار فقط ۵۵ درصد بود که با پیگیری‌های انجام شده و دستور وزیر اقتصاد دارایی برای سال جاری ۱۶۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه بودجه گرفته شد.

اولادی با بیان اینکه بیش از ۹۶ درصد از ساخت بیمارستان ۲۷۳ تختخوابی رازی با ۲۵ هزار متر بنا در ۶ طبقه انجام شده‌است، عنوان کرد: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رازی با بیان اینکه این بیمارستان دارای ۱۰ اتاق عمل است، تصریح کرد: تا کنون ۳۴ تخت آی سی یو، صد تخت برای بخش‌ها، چیلر و منبع آب به ارزش ۴۰ میلیارد تومان، وسایل آزمایشگاه، سلف سرویس آشپزخانه، رختشور خانه، تصفیه خانه، تأسیسات جمع آوری زباله فراهم شده‌است.

اولادی عنوان کرد: این بیمارستان کاملاً آموزشی خواهد شد و همه پزشکان آن باید عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه باشند و در همه رشته‌های فوق تخصصی به بیماران خدمات دهند.

ساختمان قدیمی بیمارستان رازی قائم‌شهر یکی از قدیمی‌ترین بیمارستانها است که در ۳ هکتار زمین در مرکز شهرستان قائم‌شهر به عنوان مرکز عفونی استان مازندران قرار دارد، و به زودی ساختمان جدید آن با امکانات بسیار پیشرفته به بهره برداری می‌رسد./مهر



 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.993 seconds.